[Czuwaj] uchwały Zjazdu

Seascout seascout w o2.pl
Wto, 1 Cze 2010, 09:55:50 CEST

Oto fragmenty dwóch uchwał:

XXXVI Zjazd ZHP zobowiązuje:

-         Główną Kwaterę ZHP oraz komendy chorągwi do przeprowadzenia
badania realizacji Strategii rozwoju Związku Harcerstwa Polskiego do roku
2009 - w terminie do 31 maja 2010 r., sposób przeprowadzenia badania
opracuje Główna Kwatera ZHP w uzgodnieniu z komendami chorągwi, (...)

Dostrzegając konieczność kontynuowania rozpoczętych prac nad nowym Statutem
ZHP, a tym samym nad wprowadzeniem zmian, mających na celu reformę w
zakresie zarządzania organizacją i dostosowania jej struktur do aktualnej
sytuacji i potrzeb ruchu, XXXVI Zjazd ZHP zobowiązuje:

-         Przewodniczącego ZHP do powołania zespołu złożonego z
przedstawicieli władz naczelnych ZHP do pracy nad nowym Statutem ZHP,

-         Główną Kwaterę ZHP do zorganizowania do 31 maja 2010 r.
powszechnej, ogólnopolskiej dyskusji o wizji i kształcie ZHP,

Ponieważ ja pochodzę z prowincjonalnego hufca, gdzie z opóźnieniem nas
dochodzą głosy z góry, to mam pytanie, do druhów w RN czy GK. Gdzie można
poczytać o wynikach tego badania i o wyniku przeprowadzonej dyskusji. Wiecie
może jak to było przeprowadzone?

Seascout