Re: [Czuwaj] wyrok sądu w sprawie krzyża

seascout czwartak w gmail.com
Wto, 8 Cze 2010, 22:08:25 CEST

Marabucie,

Nie chciałbym żeby to zabrzmiało jakoś konfrontacyjnie, bo sprawa KH
podgrzewa emocje do czerwoności.

Więc uprzedzam, że tak neutralnie, z ciekawości chciałbym zapytać.

Wyjaśnij mi proszę, dlaczego ZHRowi tak zależy na używaniu odznaki ZHP?
Czemu - gdy zakładano ZHR, ojcowie założyciele chcieli założyć organizację
inną niż ZHP, ale użyli do oznaczenia swoich harcerzy znaku należącego do
ZHP?

Seascout