[Czuwaj] Instruktorski Start

Piotr Kowalczewski piotr.kowalczewski w gmail.com
Pon, 14 Cze 2010, 20:35:30 CEST

Witam serdecznie,

Szukam ciekawych pomysłów programowych do wykorzystania na
Instruktorskim Starcie. Tak więc pytanie do uczestników i organizatorów
takich przedsięwzięć: co z programu Waszych startów wydało Wam się fajne
i warte powtórzenia? Interesuje mnie właściwie wszystko co dotyczy
programu: może to być pomysł na całe zajęcia albo jakiś programowy
szczegół :-).

Warunki techniczne: miejsce to baza nad jeziorem + las, Start będzie
trwał 3 dni (od piątku do niedzieli) i odbędzie się pod koniec września.

Żeby nie zaśmiecać listy, odpowiedzi na prv są dla mnie OK :-).

pozdrawiam!
Piotrek Kowalczewski

P.S. Jeżeli organizowaliście lub braliście udział w biwakach
instruktorskich, które niekoniecznie odbywały się na początku roku
harcerskiego, a programowo wydarzyło się tam coś interesującego to
takimi pomysłami też jestem zainteresowany (a kwestia adaptacji tych
pomysłów będzie już moim problemem :-) ).