[Czuwaj] O narkotykach w ZHP

Przemek B ciemniak w gmail.com
Wto, 29 Cze 2010, 09:19:12 CEST

O seksie już wiedzą, ze jak mama i tata jak są w łóżku to tak może być
dziecko, dociekania są natury technicznej:p.
A o  narkotykach i seksie trzeba mówić im wcześniej tym lepiej, jednak taka
forma w 100% mi nie pasuje, nie mowie tego obiektywnie bo mam chrzesnicę i
jak słyszy o "zakazanym owocu"  to natychmiast chce go spróbowac.