Re: [Czuwaj] Umowa z ośrodkiem zdrowia

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w wp.pl
Wto, 29 Cze 2010, 21:43:12 CEST

W umowie powinno być zapewnienie ze strony świadczeniodawcy (przychodnio,
NZOZ-u, gabinetu bo "ośrodek zdrowia" to określenie z przeszłości słusznie
minionej) opieki medycznej nad uczestnikami w tym porad ambulatoryjnych w
wypadkach nagłych oraz zobowiązanie przybycia na obóz w pilnych przypadkach
(trzeba się wystrzegać zobowiązania, że się delikwenta dostarczy. Ale
naprawdę lepiej mieć własną obsługę medyczną (to może być lekarz, ale też
pielęgniarka, ratownik medyczny, a nawet student medycyny od IV roku wzwyż
.
Pozdrawiam
Jan Orgelbrand

W dniu 29 czerwca 2010 19:10 użytkownik Grzegorz Skrukwa <greegors w icpnet.pl