[Czuwaj] Nowa instrukcja sanitarna.

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w wp.pl
Śro, 30 Cze 2010, 17:55:45 CEST

Nie traktujmy ustaleń z sanepidem jako biurokratycznego obciążenia. To są
naprawdę mili i życzliwi ludzxie, którzy chcą i potrafią dobrze doradzić.
Umówoliśię odm dwóch lst, zxe wszyustkie ewnetuale zyczenis sanepidu, które
nie maja oparcia w pzrepisach lub zdrowym rozsądku centrale harcerskie (i
yylko one) będą zgłaszać do GIS-u.
Pozdrawiam