Re: [Czuwaj] Moja subiektywna relacja z obrad władz naczelnych.

Paweł Pietkiewicz pieta w poczta.pl
Pon, 8 Mar 2010, 14:19:00 CET

Hmmm.
Wg tej uchwały która nie została zniesiona to tak wygląda:

Uchwała nr 5/XXXIII Rady Naczelnej ZHP
z dnia 28 stycznia 2006 r.
w sprawie liczby delegatów wybieranych w hufcach na zjazdy chorągwi

Na podstawie § 42 Statutu ZHP oraz pkt. 25 Ordynacji wyborczej ZHP, Rada Naczelna
ZHP uchwala, co następuje:
1. Prawo wyboru 1 delegata na zjazd chorągwi przysługuje na każdych rozpoczętych
200 członków hufca, przy zachowaniu warunków, o których mowa w pkt. 8 Ordynacji
wyborczej ZHP.
2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczący
Związku Harcerstwa Polskiego
 hm. Andrzej Borodzik

CZUWAJ
phm. Paweł Pietkiewicz HR

On nie 07/03/10 12:39 , harclot w poczta.onet.pl sent:

Rady Naczelnej