[Czuwaj] Moja subiektywna relacja z obrad władz naczelnych.

Pon, 8 Mar 2010, 15:06:11 CET

On Mon, 08 Mar 2010 14:30:32 +0100, Mateusz Cebula
<mateusz.cebula w zhp.net.pl> wrote:

> Heh, no i jak to wygląda teraz? Ktoś jest w stanie to jednoznacznie
> określić?
> Cebul

Temat był wielokrotnie wałkowany w poprzedniej kadencji RN. Komisja
stat-regul (obecnie zwana Prawną) zajęła w tej spraqwie stanowisko już w
lutym 2006 roku.
Treść stanowiska tu:
http://rn.zhp.pl/dokumenty/cat_view/27-komisja-statutowo-regulaminowa

Delegatów powinny wybrać zjazdy sprawozdawcze (bądź nadzwyczajne). Z tego
co wiem wyboru takiego dokonały hufce chorągwi wlkp i np. hufiec
Szczecin-Pogodno.