[Czuwaj] ...niepokonanym...

Agnieszka Rytel agnieszkarytel w op.pl
Pon, 22 Mar 2010, 13:15:18 CET

wiecie co ja już nie mogę,
z całym szacunkiem do Michała
chłopak podjął decyzję, chwała mu, że taka ona odpowiedzialna i tak nam ją
przedstawił, jedni się ucieszyli inni zmartwili

ale jak jeszcze raz przeczytam, że harcerstwo się sypie a przy ognisku jest
nas coraz mniej nas to sobie coś zrobię (np. dam sobie przyjemność wypisania
się z tej listy), bo mi nie są potrzebne maile od malkontentów co snują
gawędy o upadku, tylko pomysły na działania!

Agnieszka