[Czuwaj] ...niepokonanym...

Grzegoz goja73 w poczta.onet.pl
Pon, 22 Mar 2010, 14:01:11 CET

Po trzech miesiącach odpowiedź - gratuluję i .... dziękuję

Grzegorz, gg 2002518
polecam: http://lodzka.zhp.pl/1procent
 - czyżby tylko gadanie pozostało w harcerstwie :( -

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of harclot
Sent: Monday, March 22, 2010 1:48 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] ...niepokonanym...

Skoro zachęcasz ...
Na chwilę obecną żaden z naszych pilotów nie może się zobowiązać.
Wczoraj ostatni wycofał swą wstępną zgodę.
To trochę niefortunny termin.
Zastanawiałem się na kimś z zewnątrz,
ale widzę że "zdrowiej" będzie już nie przewlekać odmowy.
Przykro mi.

PC