[Czuwaj] Poradnik małego skauta

kasia w wawrzyszew.net kasia w wawrzyszew.net
Nie, 2 Maj 2010, 20:41:25 CEST

Już latem zeszłego roku znalazłam na sklepowej półce książkę dla
dzieci pt. "Poradnik małego skauta". Treść to raczej mieszanka
survivalu, małych detektywów i porad w stylu "Perfekcyjna pani domu".
Dzisiaj przeglądając stronę IBBY zobaczyłam,

http://www.ibby.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=157%3Anagroda-donga-mona-nadsya-ksiki&catid=35%3Aopis&lang=pl

że książka nominowana jest do nagrody Małego Donga, w którym to
dzieci zasiadają w jury. Pocieszające, że dzieci polubiły książkę, w
której wyraz "skaut" pojawił się w tytule.

Kasia Delążek