[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 67, Numer 12

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 17 Maj 2010, 15:41:48 CEST

W dniu 17 maja 2010 14:06 użytkownik Jakub Sobczyk
<sobczyk.kuba w gmail.com> napisał:
> Da się ich używać, ale widzisz, niektórzy wolą mieć tzw . podpinkę do kurtek
> wierzchnich tupu GoteTex (chodzi o cienkie kurtki "przeciwdeszczowe" w
> teorii "ubierania się w góry :-)"), i kwestia 20 zł w górę czy w dół nie
> robi różnicy.

"Typu Goretex" to jest 200 lub 300 złotych. A prawdziwy Goretex jeszcze więcej.
Plus polar - oryginalny Polartec z Malden Mills. Najmarniej jakieś 200 zł.

Mówiłeś coś o tym, że mundury sa drogie? :)

> Co do przewiewności - mnie to nie przeszkadza - że są nieprzewiewne. Nie
> jestem zwolennikiem "oddychania na lewo i prawo". Chodzi o zasadę - coś
> miało być jakieś - a nie jest.

Ale napisałem chyba wyraźnie. Miało być. Ale gdyby rzeczywiście było,
to by kosztowało ok 100 zł. I co być wtedy napisał? "DROOOGOOO!".

Opcją miały być koszule letnie - droższe, lepsze. Ale sprawa utknęła
jakoś. Pewnie też z tego powodu, że wydojono pieniądze na to
przeznaczone.