[Czuwaj] A jednak :))

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 21 Maj 2010, 13:32:10 CEST

Ja tak sobie myślę, że narzekaliśmy na brak momentów do prawdziwego
działania, a w tych wszystkich nieszczęściach ostatnich możemy się
pokazać. Z jednej strony chciałoby się to nawet filmować, żeby pokazać
harcerzy później w działaniu prawdziwym, z drugiej co - ktoś z nich
zamiast nosić worki ma stać z kamerą? :]

g00rek