[Czuwaj] Re: pytanie (steppenwolf44@op.pl)

Jerzy Bielecki jbielecki w gmail.com
Wto, 25 Maj 2010, 11:47:40 CEST

Wydaje mi się, ze pisał taką pracę ktoś z Bokackich i najprawdopodobniej
gdzieś ją mam. Co do jej posiadania i nazwiska pewien nie jestem, ale na
pewno będzie mógł coś więcej powiedzieć na ten temat znany skądinąd Rafał
Łoziński.

Brumer

Message: 5

--
"Jeśli już zaczynasz od końca, to nie zapominaj zakończyć początkiem!" -
panna Gottleb