[Czuwaj] Re: Nowe mundury

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 25 Maj 2010, 22:50:21 CEST

W dniu 25 maja 2010 21:19 użytkownik Kasia Kędzierska
<kasiakedziorek w gmail.com> napisał:
> z czystej ciekawości, bez podtekstów się zapytam: czemu spodenki mundurowe
> dla dziewczyn (56 zł) są droższe od spódnicy (39 zł) i spodenek dla chłopców
> (47 zł)? Inny materiał, barwnik?
>
> pozdrawiam,
> Katarzyna Kędzierska

Nie wiem jak teraz, ale na początku spodenki mundurowe (mogliśmy sobie
na to pozwolić bo nie sa obowiązkowe) były wykonane z materiału z
dodatkiem stretchu. Jest on oczywiście droższy, ale o wiele lepszy,
szczególnie dla dziewczyn.

Dodatkowo każdy materiał mieszany musi być barwiony dwukrotnie, dwoma
barwnikami (co najmniej). Materiał szary lub zielony byłby jeszcze
droższy, czarny całe szczęście był już wyprodukowany, choć niestety
nie ma gwarancji ciągłości...