[Czuwaj] Cisza na liście a tu ...

Marcin Skocz skocz w post.pl
Sob, 20 Lis 2010, 15:17:50 CET

Też myślę o kandydowaniu na komendanta chorągwi, więc pewnie nie jestem
obiektywny, ale mam wrażenie, że kandydatów obowiązują różne zasady - władze
chorągwi, nawet mocno krytykowane mają zawsze poparcie z racji autorytetu
instytucjonalnego i znajomych nazwisk. A kandydaci, którzy prezentują jakiś
program spotykają się z większym oporem niż Ci, którzy nie mają większych
pomysłów. Zastanawiam się, czy to dobrze świadczy o świadomości i znajomości
reguł demokracji w naszym związku?

Pozdrawiam
Marcin
ps - dla jasności, póki co jestem w tym mniej prezentujących swój program,
choć przyznam, że dość mocno jest on skrystalizowany.