[Czuwaj] Cisza na liście a tu ...

Marcin Skocz skocz w post.pl
Sob, 20 Lis 2010, 16:07:03 CET

Zapomniałem podkreślić, że ja to tak tylko z obserwacji z listy, a nie z
doświadczenia swojego do końca. Ale najciekawsze jest, ilu instruktorów (w
tym delegatów) nie wie ilu członków może liczyć komenda czy jakie są relacje
komendy względem np. księgowej (stosunek pracy i podwładności).

A mój mail na harcerstw.net powinien działać, ale dla bezpieczeństwa -
skocz w post.pl
Widać aliasy nie funkcjonują poprawnie, bo nic nie dostałem.

Pozdrawiam
Marcin Skocz