Re: [Czuwaj] Cisza na liście a tu...

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Sob, 20 Lis 2010, 16:23:08 CET

"Natomiast jeśli chodzi o Pawla to przeciez wiadomo powszechnie,
ze na skutek decyzji dh Olgebranda, który skutecznie wyeliminował
jako NSH jednego z kandydatów trzeba było na szybko kogoś znaleźć
i to był rzeczywiście problem, ale chyba ciężko to porównywać
z pozostałą częścią GK"
Tak pisze druh Bednarczyk i to jest oczywiste kłamstwo, co mnie zreztą nie
zakakuje, bo druh Benarczyk nie takich chwytów się ima... Zatem; Po
pierwsze, nazywam sie Orgelbrand i jest to nazwisko, znane z historii na
poziomie matury, a w ZHP od lat kilkudziesięciu. Zatem nie nazywając Druha
Rafała np. Bednarkiem odpowiadam  że decyzja, o ktrórej pisze była
kolegialną decyzją Naczelnego Sądu Harcderskiego, a nie moją prywatną,
zgodną ze Statutem, który dał NSH prawo do wykładni Statutu, Po drugie: w
tej wykładni chodziło włąśnie o ...Bednarczyka, a nikt nie jest sędzia we
własnej sprawie, zatem ta wypowiedź nie brzmi jakoś specjalnie wiarygodnie.
Po trzecie czy może mi przy okazji druh Bednarczyk wyjaśnić, jak to się
stało, że GK zastawiła Perkoz pisowskiej instytucji, a były skarbnik, facet,
który był tego inicjatorem jest prominentnym działaczem PiS i kandyduje z
PiS-u właśnie do Sejmiku pomorskiego? Czy to była taka wspaniała decyzja
personalna? A może o to chodziło?
Po czwarte: o tym, ze GK nie ma czasu na porządne urzędowanie ćwierkają
wróble na Sheratonie, więc...?
Pozdrawiam
hm Jan Orgelbrand