Re: Re:Re: [Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu...

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Pią, 26 Lis 2010, 10:44:58 CET

Druhu Ryszardzie,
Przecież to było zaledwie trzy lata temu... Jak można nie pamiętać, że:
Nowo wybrana Druhna Naczelniczka zwrocla sie do Sądu o wykładnię następstw
sytuacji, kiedy to jeden z kandydatów do GK (a był to Rafał Bednarczyk) nie
otrzymuje połowy ważnych głosów i nie wchodzi do GK?. Czy może ponownie
kandydować do tego samego ciała, czy też nie. Sąd (którego Zjazd nie
odwołał) zatem został poproszony przez ciało statutowe i zebrał się (zwołał
go ówczesny przewodniczący) w takim składzie, w jakim jego członkowie
pozostali o tej późnej porze na obradach Zjazdu. Ale quorum NSH było.  Nie
wiem, dlaczego Czeslawa Przybytka nie było, może juz  wyjechał, sprawa była
nagła, prośba Naczelniczki pilna, Przypominam, że tenor stanowiska Sądu i w
konsekwencji Zjazdu był następujący: jeżeli zjazd nie udzielił komuś
zaufania, to nie powinien być zgłoszony ponownie do tego samego ciała,
ponieważ  czy jest szansa, aby bez nacisków wynik głosowania tego samego
forum, nagle był inny? A ja,jeżeli mogę, Druhu Ryszardzie, w innej sprawie:
dlaczego Druh, prawnik przecież tak marnie zredagowal tę wrzutke do uchwały
o kadencyjności?

Pozdrawiam
hm. Jan Orgelbrand