Re:Re: [Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu...

Pią, 26 Lis 2010, 11:36:17 CET

On Fri, 26 Nov 2010 10:44:58 +0100, Jan Orgelbrand
<jan.orgelbrand w gmail.com> wrote:

> [...]
> następstw
> sytuacji, kiedy to jeden z kandydatów do GK (a był to Rafał Bednarczyk)
> nie
> otrzymuje połowy ważnych głosów i nie wchodzi do GK?. Czy może ponownie
> kandydować do tego samego ciała, czy też nie. Sąd (którego Zjazd nie
> odwołał) zatem został poproszony przez ciało statutowe i zebrał się
> (zwołał
> go ówczesny przewodniczący) w takim składzie, w jakim jego członkowie
> pozostali o tej późnej porze na obradach Zjazdu. Ale quorum NSH było.

Czyli powiadomieni byli wyłącznie Ci, ktorzy byli na sali. I rozumiem, że
to jest wg Ciebie ok? Czyli Przewodniczący decyduje, kogo informuje o
posiedzeniu władzy kolegialnej tak? I wystarczy, aby było quorum? I
oczywiście nie ma to wg Ciebie wpływu na ewentualny rozkład głosów??
Ostatnie wydarzenia w RN pokazały, ze naprędce podjęta uchwała, pod
nieobecność niektórych członków RN w żaden sposób nie odzwierciedla
stanowiska całej rady, któa w normalnym (choć elektronicznym) głosowaniu
wszystkich członków podejmuje przeciwną decyzję. Podobno demokratyczne
zasady są zachowane tylko wówczas, gdy wszyscy uprawnienie mieli prawo
głosu, a nie wówczas, gdy głos zabrała wystarczająca do quorum liczba osób.
> A ja,jeżeli mogę, Druhu Ryszardzie, w innej sprawie:
> dlaczego Druh, prawnik przecież tak marnie zredagowal tę wrzutke do
> uchwały
> o kadencyjności?

Jasne, że możesz. Tylko przypomnij mi - była jakaś uchwała o
kadencyjności??

Ryszard