RE: [Czuwaj] bilanse chorągwii

g.c w onet.pl g.c w onet.pl
Pią, 26 Lis 2010, 19:51:15 CET

Chorągwie mają status opp, więc poszukaj sprawozdań finansowych w bazie OPP na pożytku.
Na https://bopp.pozytek.gov.pl/szukaj.do wyszukaj "Chorągiew".
GC

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net [mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Marcin Skocz
Sent: Friday, November 26, 2010 7:18 PM
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
Subject: [Czuwaj] bilanse chorągwii

Witajcie,

mam pilną prośbę - szukam bilansów chorągwi za 2009 i/lub 2008 rok.
Zależy mi szczególnie na informacji nt. wyniku finansowego i rozliczeń międzyokresowych.
Jeśli ktoś ma, lub wie jak znaleźć, bilans swojej chorągwi, to proszę dajcie znać do jutra rano.

Mam na razie Wielkopolską i Dolnośląską, na razie przekonałem się, że na niektórych stronach chorągwi bilansu nie ma, albo nie daje się łatwo znaleźć,  a czasu mało - zjazd jutro ;-)

Pozdrawiam
Marcin Skocz