[Czuwaj] bilanse chorągwii

Marcin Skocz skocz w post.pl
Pią, 26 Lis 2010, 21:02:18 CET

Dzięki, Łódzką już sam znalazłem wcześniej :-)
Problem mam natomiast z Lubelską - ktoś ma może?

Generalnie jest tak, że od wielu lat w Dolnośląskiej wmawia się ludziom, że
bilans musi być minusowy i nie ma na to rady. A tutaj okazuje się, że
chorągwie prężne mają bilanse na plus mimo przeciwności jakie podobno na nie
czyhają.

Druga sprawa - rozliczenia międzyokresowe. Mam wrażenie, że jeśli stanowią
niemal połowę przychodu chorągwi, to chyba mamy do czynienia z ukrywaniem
długów pod inną nazwą. Co Wy o tym myślicie?

Pozdrawiam
MArcin Skocz

Dnia 2010-11-26 20:38 Piotr Kowalski napisał(a):

>http://lodzka.zhp.pl/pobierz/Sprawozdania/za-rok-2009/
>
>jeśli nie widzisz dokumentów utwórz sobie konto na stronie.
>Kowlak

OPP na pożytku.