Re: [Czuwaj] bilanse chorągwii

Anna Piekarz aniapiekarz w wp.pl
Sob, 27 Lis 2010, 00:06:26 CET

Ja to myślę, że Druh trochę pojęcia myli...
Bilans to raczej na minus nie wychodzi ...tylko ewentualnie rachunek
zysków i strat... i o jakich rozliczeniach międzyokresowych Druh mówi
kosztów? przychodów? Proponowałabym jednak rzucić okiem na audyt
biegłego rewidenta -tam jest napisane czy sprawozdanie jest rzetelne,
czy coś jest ukryte, czy nie i czy przez najbliższe 12 mcy zakłada się
kontynuację działalności...
Pozdrawiam
ania piekarz