[Czuwaj] Think again... :)

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 8 Paź 2010, 09:42:20 CEST

Ale Sprężyno!
Były takie osoby, były! Ja mówię to z uśmiechem na ustach - jak zwykle
zresztą :) Dlatego też stworzyłem potem dla jaj "wersję tradycyjną",
której to niestety nie mogę znaleźć nigdzie :(

A to co dobre zrobiłem - no cóż, moja wrodzona skromność nie pozwala
mi o tym mówić ;))))) To docenią potomni. Może nawet jakić Krzyż
kiedyś dostanę he he ;)

g00rek