[Czuwaj] Think again... :)

hm. Rafał M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Wto, 12 Paź 2010, 12:42:07 CEST

Jak chcesz, to uruchomie szczecinski PiS i Ci przed blokiem postawia ;P

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, October 08, 2010 9:42 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Think again... :)

Ale Sprężyno!
Były takie osoby, były! Ja mówię to z uśmiechem na ustach - jak zwykle
zresztą :) Dlatego też stworzyłem potem dla jaj "wersję tradycyjną",
której to niestety nie mogę znaleźć nigdzie :(

A to co dobre zrobiłem - no cóż, moja wrodzona skromność nie pozwala
mi o tym mówić ;))))) To docenią potomni. Może nawet jakić Krzyż
kiedyś dostanę he he ;)

g00rek