Odp: Re: Re: [Czuwaj] Komendantom pod rozwagę

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Wto, 12 Paź 2010, 16:15:55 CEST

To proste i spodziewałbym się po Tobie większej bystrości :)

Dryhny,  druhowie i pan Woźniak przypilnowali kto powinien się w RN znaleźć.
I nie po to np. jest tam dh Konarski żeby jakiś apel wystosowywać do p.
Woźniaka

Kowlak

W dniu 12.paź.2010 4:10 PM użytkownik "Bartosz Szumski" <szumyk w gmail.com>
napisał:

W dniu 12 października 2010 08:25 użytkownik Piotr Kowalski
<kowlak w gmail.com> napisał:

> Ci,  którzy niepodpisujących do tej Rady desygnowali wiedzieli co robią. >
> Kowlak
Wiesz po dłuższej chwili ... jednak nie wiem co mi chciałeś powiedzieć :)

Możesz jaśniej ? Inaczej nieco sformułować to zdanie Piotrze...

Pozdrawiam
Szumyk
--

Czuwaj w listy.czuwaj.net http...