[Czuwaj] Centrum Wolontariatu a Przepisy ZHP

Przemek B ciemniak w gmail.com
Czw, 2 Wrz 2010, 20:50:38 CEST

Witam

Od pewnego czasu jestem przewodniczącym Centrum Wolontariatu w moim hufcu,
pomysł z mojej inicjatywy. Mam problem natury "prawnej" - pod co w
harcerstwie można takie centrum podciągnąć , bo nie widzę tu drużyny, klubu,
kregu. Rozkazów pisac nie mgoe które by powoływały na inne funkcje itp i czy
z przepisów ZHP coś takiego może istnieć? Czy umowy wolontariackie powiny
być pisane na Hufiec, który byłby reprezentowany przez centrum wolontariatu
w mojej osobie czy moze być pisana od razu na Centrum?

pozdraiwam

--
Przemek Bartecki