[Czuwaj] Centrum Wolontariatu a Przepisy ZHP

Przemek B ciemniak w gmail.com
Pią, 3 Wrz 2010, 16:48:49 CEST

1 wspierać wolontariuszami działania Hufca i podległych mu jednostek (
Gromad , druzyn itp), np rajdy, biegi itp
2 Własne inicjatywy CW , na koncie mamy już akcje rejestracji potencjalnych
dawców szpiku kostnego i honorowe krwiodawstwo i obie akcje stna si
ecyklicznymi akcjami ale to dopiero pod koniec września będzie wiadomo
Jeden z Naszych projektów skierowany jest do Centrum Zdrowia Dziecka
3 Jeżeli jakas instytucja/organizacja zgodnie z ustawą o działalności
pożytku publicznego i wolontariacie potrzebowałby wolontariuszy mogłaby się
zgłosic do CW i każdy chenty mógby pomóc, CW wówczas dopilnowałoby formalnej
strony.( w tym wypadku ptorzeba jednak wolontriuszy)