[Czuwaj] Centrum Wolontariatu a Przepisy ZHP

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Nie, 5 Wrz 2010, 21:17:18 CEST

Pisałeś że Centrum Wolontariatu nie może być klubem specjalnościowym. Ale właściwie to czemu nie? Skoro jest grupa ludzi którzy niezależnie od "zwyczajnej" działalności harcerskiej chcą prowadzić jakąś bardziej wyspecjalizowaną działalność, i w tym celu chcą ze sobą współpracować, to forma klubu była by najbardziej odpowiednia. Nawet jeśli był by to pierwszy w ZHP klub o tej specjalności :)
No chyba że się nie da bo są jakieś przeszkody których nie wziąłem pod uwagę?

W każdym razie życzę powodzenia w realizowaniu tego ciekawego pomysłu!
Michał