[Czuwaj] Centrum Wolontariatu a Przepisy ZHP

Asia Brzezicka abrzezicka w gmail.com
Nie, 5 Wrz 2010, 22:50:59 CEST

Z tego co wiem (przynajmniej tak jest w Gdańskiej) pełnomocnictwo
chorągwiane nie uprawnia do wystawiania dalszych pełnomocnictw w hufcu. Ale
na Twoim miejscu tak bym się nad tym nie skupiała, że to nie Ty tylko
komendant i skarbnik podpisują te umowy. Z treści powinno wynikać, że taki
wolontariusz działa w Centrum i to chyba wystarczy, aby umowa była "Wasza"
:P

Jak już to rozruszacie i będziecie jakieś fajne wzory takich umów, którymi
chcielibyście się pochwalić to ja chętnie w Sopocie z nich skorzystam :)

Asia Brzezicka

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Przemek B
Sent: Sunday, September 05, 2010 6:09 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Centrum Wolontariatu a Przepisy ZHP

Czesc ludzi co ma działać to prbowąłem ich namówić na dh wedrownicza ale
neichca działc jako harcerze bo sie kiedyś zrazili jako harcerze.
Czyli powiadasz ze ja bym sporządzał umowy i do podisu do komendata, a
gdybym miał od niego jakies pełnomocitwo do umów?

W dniu 4 września 2010 21:46 użytkownik Asia Brzezicka <abrzezicka w gmail.com

Przemek Bartecki