[Czuwaj] Centrum Wolontariatu a Przepisy ZHP

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Czw, 9 Wrz 2010, 08:59:21 CEST

----- Original Message -----
From: "Przemek B" <ciemniak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, September 08, 2010 8:05 PM
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Centrum Wolontariatu a Przepisy ZHP

Czyli chodzi Ci wyłącznie o ubezpieczenie wypadkowe,
z pominieciem zdrowotnego.
Jeśli tak, to OK

A tak na marginesie,
to co do zawierania umów wolontariackich jest, wg mnie,
mały kłopot "techniczny".
W standardowych upoważnieniach dla KH wyraźnie jest zapisane
wyłączenie prawa do zawierania umów cywilno-prawnych.
A taką jest porozumienie o współpracy..
Dlatego, wg mnie, umowy/porozumienia ">30 dni"
powinny być przekazywane do podpisania KCh
Chyba że KH posiada rozszerzone lub dodatkowe upoważnienie.
Lub że otrzyma je szefostwo "przykładowego" CW.

Czesław