Re: [Czuwaj] zaliczanie służby instruktorskiej

Mateusz Cebula mateusz.cebula w zhp.net.pl
Śro, 15 Wrz 2010, 12:33:17 CEST

Witam,

U mnie w hufcu jest tak, że większość nie zna przytoczonego dokumentu.
Nie pamiętają też o terminie przesyłania wniosku o zaliczenie służby,
chyba tylko ja w swoim szczepie pilnuję tej sprawy. Generalnie jest
tak, że służbę instruktorską komendantka zalicza wszystkim, chyba, że
wiadomo o jakiś poważnych "zarzutach" czy tym podobnych - wtedy
Komenda Hufca omawia sprawę. Generalnie - sztuka dla sztuki z tego
wychodzi.

Pozdrawiam
Mateusz Cebula