[Czuwaj] Statystyki - stare mudnury

Gosia Grabowska gizabosia w wp.pl
Sob, 18 Wrz 2010, 09:31:42 CEST

Czuwaj!
Czy ktoś wie skąd można by się dowiedzieć jaki procent harcerzy w
związku nosi jeszcze stare mundury?

Pewien komendant szczepu usilnie twierdzi, że na nowe mundury przeszło
dopiero 20% związku, w co nie chce mi się wierzyć. Jest to źródłem
dużego sporu w naszym środowisku, które zostało przy starych mundurach
(głównie pod naciskiem wspomnianego komendanta), a teraz wreszcie chce
je zmienić.

Jeśli nie potraficie wskazać mi źródła takiej statystyki, to powiedzcie
jak to oceniacie? Czy znacie środowiska, które postanowiły nie zmienić
mundurów?

Pozdrawiam,
Gosia