[Czuwaj] Statystyki - stare mudnury

Dorota Klusaczyk klusaczyk_dorota w wp.pl
Sob, 18 Wrz 2010, 22:21:49 CEST

Dnia 18-09-2010 o godz. 17:06 Michał Górecki napisał(a):
> Czy to 305? :)
>
> Wysłane z iPhone'a

> powiedzcie

Druhny i Druhowie!

U mnie sytuacja wygląda następująco. Nasz Hufiec posiada nowe mundury -
cały. Uważam, że to dobry pomysł. Nowe mundury są nieco ulepszone,
przyznam, że wyglądają lepiej... Proponuję Wam zmienić je, ponieważ dla
nowych harcerzy są one wygodniejszym rozwiązaniem. Z resztą wydaję mi
się, że nie ma co układać swoich regulaminów, Mamy jeden, więc się go
trzymajmy :)

Osobiście znajomi mi harcerze (sporo ich również z poza Mojego Hufca)
posiadają mundury nowe i tak powinno być.

Czuwaj!

HO Dorota Klusaczyk wędr.