[Czuwaj] stare mudnury - oddaj tym, którym się przydadzą.

michalina32 w wp.pl michalina32 w wp.pl
Pon, 20 Wrz 2010, 13:57:04 CEST

> JA JA JA!
> moja drużyna 32 WDH IGNIS nadal realizuje projekt służby
> MUNDURY DLA BIAŁORUSI
>
> Szczegóły na mundury.dla.bialorusi w 32.waw.pl
>
> możemy po nie przyjechać :)
>
> pozdrawiam
> Anna Michalina

Kurcze....
od tygodnia to już nie moja drużyna :( muszę się kiedyś do tego
przyzwyczaić.

W każdym razie, projekt nadal trwa,
chociaż planowaliśmy go tylko do maja, to wciąż przychodzą do nas paczki
z mundurami.
I my nadal będziemy je przekazywać na wschód.
Już wcześniej o tym pisałam -
Nowych mundurów nie możemy przekazać na Bialoruś, bo tamci harcerze mają
co prawda polskie pochodzenie, ale zupełnie swoją własną organizację.
Ponadto, pokazywanie się w mundurze z polską flagą może być momentami
trudne i nieakceptowane przez władze.
Dlatego poszukujemy starych, pochowanych po kątach, harcówkach i szafach
mundurów harcerskich i zuchowych wszelakich rozmiarów.

Pozdrawiam
(poszaleję z wizytówką)
hm. Anna Michalina Gieniusz HR
w stanie szczególnym :)