[Czuwaj] System pracy z kadrą

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pon, 20 Wrz 2010, 19:31:23 CEST

Dnia 20-09-2010 o 17:18:15 <harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> A "na marginesie" to zastanawiam się
> czy jakikolwiek "współautor"
> czyli członek RN ZHP
> w końcu odpowie.
>
> Bo to tak trochę dziwnie wychodzi jakby
> głosowali za czymś czego nie znali/rozumieli.

Zostałem wywołany, więc odpowiadam.

Nie byłem wśród tych, którzy głosowali za. Wręcz przeciwnie. Mimo, że
chyba wszystko zrozumiałem.

Moje motywacje opiszę w skrócie. Uważam i powiedziałem to na RN, że
wprowadzenie takiego systemu pracy z kadrą zaowocuje koszmarnym wzrostem
papierologii i biurokracji. Umowy, ścieżki rozwoju, sprawozdania z ilości
umów i ścieżek rozwoju, kontrole zlecane komisjom rewizyjnym w sprawie
wdrażania systemu itp.

Jola Kreczmańska wespół z Łukaszem Rycharskim przekonywali mnie, że moje
obawy są bezpodstawne. Nie zostałem przekonany, jako jeden z trzech
członków RN głosowałem przeciw.

Obym się mylił.

Darek Brzuska
drużynowy 254 WDH "Matecznik" im. Janka Bytnara "Rudego"
członek RN ZHP, przewodniczący komisji prawnej RN