Re: [Czuwaj] Baronowie chorągwiani ZHP mają dziś powód do zadowolenia :(

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pon, 27 Wrz 2010, 18:59:05 CEST

W dniu 27 września 2010 18:43 użytkownik seascout <czwartak w gmail.com> napisał:
> A wiesz może dlaczego  Uchwała nr 1/XXXVI NSH ZHP z dnia 10 kwietnia 2010r.
> nie jest podpisana przez Przewodniczącego NSH? Czy ona jest przez to ważna?
> Czy rozkazy może podpisywać przyboczny, zastępca komendanta bądź zastępca
> naczelnika?
>
> Czy uchwały RN może podpisywać wiceprzewodniczący ZHP? I jesli podpisze, to
> czy one sa obowiązujące?
>

> Seascout

Z prawnego widzenia rozkazy może podpisywać tylko komendant, drużynowy itd.
Z mojego punktu widzenia uchwały również przewodniczący, choć być może
pod jego nieobecność może też zastępca... sprawa może być jak zwykle
dyskusyjna.

Może złożył "votum separatum" ? ;)

Szumyk