[Czuwaj] rozumiecie coś z tego ?

Marcin Skocz skocz w post.pl
Pią, 1 Kwi 2011, 11:56:16 CEST

A co tutaj jest nie do zrozumienia?

Organizacja ze Szczecina szuka uczestników na krótki projekt w ramach
Wolontariatu Europejskiego.
Nikt może zabronić prowadzenia takich działań przez inne organizacje. Inna
sprawa, że ZHP jako ngo funkcjonuje bardzo biernie i moim zdaniem współpraca
międzynarodowa jest prowadzona maksymalnie nieskutecznie. Mój hufiec ma
akredytację w ramach EVS na goszczenie, ale brak jest pomysłu i fachowców,
którzy prowadziliby takie projekty.
Jeszcze inna sprawa, że moim zdaniem w przypadku EVS system z organizacjami
koordynującymi jest lepszy (mój hufiec jest organizacją goszczącą, dla
której koordynującą jest
Semper Avanti).

Pozdrawiam
Marcin Skocz

Dnia 2011-03-31 21:07 seascout napisał(a):

> [...]
>etatów w GK? Czy może to są teraz takie projekty w skautingu, prowadzone
nie
>poprzez organizacje członkowskie, tylko tak w ogóle...?
>
>Rafał
>
>http://ogloszenia.ngo.pl/x/631177
>

>Poszukiwanych jest sześciu harcerzy ZHP do udziału w obozie międzynarodowym,
>który odbędzie się między 25 czerwca a 25 sierpnia w Bułgarii. Udział wezmą
>harcerze z Hiszpanii, Włoch, Polski, Republiki Czeskiej, Litwy i Bułgarii -
>łącznie 30 osób. Ochotnicy pojadą jako uczestnicy Wolontariatu
Europejskiego