[Czuwaj] Impreza kajakowa i kurs GK

brzuska w mp.pl brzuska w mp.pl
Pon, 4 Kwi 2011, 10:10:49 CEST

Gosia napisała:
> Ja się zgadzam na wszystko! Zawsze myślałam o wyjazdach kajakowych dla
> harcerzy, ale myślałam, że z powodu przepisów bezpieczeństwa jest to
> prawie niewykonalne. Jeśli okazałoby się to nie takie trudne, byłoby
> super!

To wcale nie jest trudne. Od wielu lat właściwie corocznie, a bywa że i
częściej, jestem z drużyną lub z całym środowiskiem na jakimś spływie. W
tym roku też planuję. Rzecz jest fantastyczna, choć wymaga dość dobrego
przygotowania i zabezpieczenia. Jest problem odpowiedniej ilości
opiekunów, ponadto problem odpowiedniej ilości ratowników, którym po
prostu trzeba zapłacić.

BTW1. Gosiu, zapytaj Ulę C o wrażenia.

BTW2. Niezapomnianych przeżyć dostarcza pilotowanie kajaków z
niedoświadczoną załogą. Ta przyjemność z reguły spada na mnie, i wszyscy
się dziwią, dlaczego te kajaki na końcu płyną tak powoli. Rzeka może i
niezbyt długa, ale jaka szeroka...

hm. Darek Brzuska
drużynowy
254 Warszawska Drużyna Harcerska "Matecznik"
im. Janka Bytnara "Rudego"
hufiec Warszawa Żoliborz