[Czuwaj] Felieton w "Krytyce Politycznej"

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Czw, 7 Kwi 2011, 21:09:34 CEST

Dnia 07-04-2011 o 20:05:08 Grzegorz Skrukwa <greegors w icpnet.pl> napisał:

> http://www.krytykapolityczna.pl/JoannaOstrowska/BibelotyciotkiHani/menuid-192.html#JOSC_TOP
>
> Niestety nie działa  okienko umieszczania komentarzy, a szkoda, bo
> chciałem umieścić. Najwyraźniej pani Ostrowska ma bardzo kiepskie
> rozeznanie nt. socjalnych i kulturowych uwarunkowań funkcjonowania
> współczesnej młodzieży polskiej, jeżeli była tak zszokowana.
>
> GS

Grześku, gdybyś mógł pogłębić swoją wypowiedź. Przeczytałem artykuł. Nie
widzę zszokowania ze strony autorki, widzę relację plus zgryźliwy
komentarz. Komentarz nie odnosi się do młodzieży w ogóle, tylko do
młodzieży w mundurach harcerskich.

Nie wiem, jakie ma autorka rozeznanie w uwarunkowaniach itp. Ja nie mam
rozeznania, więc zapytałem kogoś, kto bywa w takim środowisku.
Maturzystka, pwd z otwartą próbą phm, drużynowa.

Twierdzi, że taki język i takie rozmowy mają miejsce w tym wieku, choć
niekoniecznie wśród harcerzy. Twierdzi też, że w jej środowisku to nie
jest standard, a wśród starszych - licealistów - jest tego nawet mniej niż
wśród gimnazjalistów. Nie uważa przedstawionej sytuacji za normalną i
niewartą zauważania.

Odnoszę wrażenie, że Ty tak właśnie uważasz. Dlatego pytam.

pozdrowienia
Darek