Re: Fw: [Czuwaj] spór o Krzyż

seascout czwartak w gmail.com
Pon, 11 Kwi 2011, 16:32:59 CEST

Nie jest to moja chorągiew, znalezione na forum...

> http://forum.zhp.swinoujscie.pl/viewtopic.php?t=186

Nie mam już siły, po raz dziesiąty powtarzać. Że czym innym, jest
indywidualna wypowiedź jakiegoś druha czy druhny, a czym innym oficjalne
stanowisko władz.

Jesli jakiś harcerz / instruktor ZHR pisze, że ZHP powstał na bazie
organizacji wzorowanej na radzieckim komsomole - to mam to gdzieś...

Jeśli jakiś oficjalny organ (Naczelnik, przewodniczący, rada naczelna,
naczelnictwo) pisze to samo, na papierze firmowym, używając pieczęci
organizacji i wypowiadając się w jej imieniu w korespondencji np. z sadem -
to mnie to dotyka i uważam, że zamyka to jakąś możliwość porozumienia...

Przynajmniej według mnie...

Seascout