[Czuwaj] Co się stało na Zjeździe?

seascout czwartak w gmail.com
Nie, 4 Gru 2011, 21:55:58 CET

Wszyscy wiemy, że dzisiaj w sposób dość nieoczekiwany zakończyły się obrady
37 Zjazdu.

Ja prowadziłem relacje na fb, więc starałem się nie wypaść z merytorycznych
zagadnień i nie zwróciłem uwagi na to, na co zwrócił uwagę Przewodniczący
ZHP w swoim wystąpieniu uzasadniającym złożenie wniosku o przerwę w
obradach.

Co Waszym zdaniem stało się tak negatywnego, co skłoniło Przewodniczącego
do podjęcia takiej, a nie innej decyzji? Naprawdę szło tak na noże - jak
mówił?

Tak z ciekawości pytam, jak to wyglądało z Waszej perspektywy i jako to
zostało zapisane w waszej percepcji...

Seascout