Re: [Czuwaj] Co się stało na Zjeździe?

Grzegorz Handorf grzegorzhandorf w gmail.com
Nie, 4 Gru 2011, 23:17:41 CET

Z doświadczenia tegorocznego zjazdu swojego hufca, wiem że emocje nie
opadną a wręcz przeciwnie przypadkiem można je jeszcze podkręcić. A swoją
drogą chyba ktoś kto układał porządek obrad miał świadomość tego (biorąc
pod uwagę poprzednie zjazdy), że wszystko się nie zmieści.

hm. Grzegorz Handorf
Hufiec Szczecin