RE: [Czuwaj] uchwa³y zjazdowe

TOGRO togro w togro.pl
¦ro, 14 Gru 2011, 16:06:21 CET

A mi chodzi³o o to, czy te uchwa³y faktycznie wesz³y w ¿ycie?
Czy wejd± w ¿ycie dopiero jak zakoñczy obradowaæ najwa¿niejsza w³adza -
Zjazd ZHP?
I bynajmniej nie chodzi mi o zamiar podwa¿ania którejkolwiek z nich - chcê
wiedzieæ.

Niech siê kto¶ m±drzejszy ode mnie wypowie.

Pozdrawiam
hm. Tomasz Grodzki
KI 30 Plus, Hufiec Otwock
tel. kom.: +48 602-262-488