[Czuwaj] CWM - zaporszenie na spotkanie

Śro, 2 Lut 2011, 10:39:25 CET

W porządku, liczyłem jednak, że informacja to będzie osobny wpis na
stronie, a nasty komentarz w wątku.

Tak czy inaczej, ma pytanie do michała, czy to:
"Harcerze mają w ramach wolontariatu obsługiwać marinę tzn. sprzątać
kible, obsługiwać barek itp. w zamian będą mogli popływać na jachtach CWM,
może nawet wokół Afryki - padła taka propozycja.
Inna opcja - harcerze sami zbudują jacht z drewna i w zamian będą mogli na
nim popływać.
Poza tym Marabut będzie organizował kursy drużynowych wodnych wg. swojego
autorskiego programu."

To naprawdę prawda prawdziwa?