[Czuwaj] WTD

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Wto, 22 Lut 2011, 08:22:52 CET

W dniu 21 lutego 2011 23:54 użytkownik Sławomir Waś <slawek w wasie.pl> napisał:
> Nie wiem czy nie jest jakąś staromodną niezręcznością przesłanie na listę pozdrowień na DMB. Niemniej zaryzykuję...
>
> Niech dobre myśli będą z Wami 22 lutego i w dni następne:-)
> SW

Sławkowi i wszystkim Czuwajowiczom z okazji DMB

"Nasze hasło brzmi "błękitne niebo", ponieważ pod błękitnym niebem, w
świetle słońca spędzimy nasze życie i nasze myśli są błękitnego nieba,
to znaczy radosne, a kiedy są chmury, wiemy, że błękitne niebo jest
poza nimi i ukaże się znowu.

Ernest Thompson Seton"

Z błękitnym niebem!

Szumyk