[Czuwaj] proszę, napiszcie że to chory sen... = ?UTF-8?Q?(d=C5=82uugie?=)

brzuska w mp.pl brzuska w mp.pl
Czw, 24 Lut 2011, 12:40:35 CET

> za "naszym" forum znalazełem taki kwiatek i mam nadzieję że to tylko chory
> "sen Dziadziusia Dziurkiewicza" ...
> a nie kolejny gwóźdź to trumny systemu....
>
> ".....
>   no to dołożę jeszcze druhowi kolejny ciężar na serce: otóż GK ZHP wpadła
> na pomysł opłaty certyfikacyjnej dla każdej podstawowej jednostki
> organizacyjnej ZHP . Projekt poniżej:
> -projekt-
>     Projektodawca:
>     Główna Kwatera ZHP

Po pierwsze.
Wklejony przez Ciebie projekt nie jest projektem aktualnym, istnieje
wersja nowsza. Postaram się udostępnić.

Po drugie.
Nie rozumiem emocji typu "chory sen". O pomyśle jest głośno od prawie
roku, skarbnik Związku mówi o tym przy każdej okazji. Pomysł ma swoje
zalety, bo jeżeli mam w drużynie 30 osób, a na rzecz Związku odprowadzam
składki od mniej więcej piętnastu, to chyba jako drużynowy mam z tego
korzyść. Problemem jest, jeżeli w drużynie mam 15, albo jeszcze mniej -
wtedy dokładam do interesu. No to do roboty i organizuję akcje
rekrutacyjne.
Projekt ma sporo wad, nie uwzględnia problemu opłat za jednostki NS,
kłopot mają wędrownicy jak jest ich ośmiu w drużynie wędrowniczej, jest
problem z kręgami instruktorskimi itp, więc jeszcze sporo pracy, by pomysł
funkcjonował sprawnie. Ale ciężar na serce? Ciężar to mam ja, bo w komisji
prawnej RN musimy to obrobić by miało ręce i nogi. Chętnie przyjmę
wszelkie uwagi i pomysły modyfikacji - już dziękuję w tym miejscu Cześkowi
Przybytkowi za przekazane uwagi. Poproszę i Ciebie, i Was. Jeżeli chcesz -
wklej na forum ZHP moją prośbę. Przesyłajcie maile na
dariusz.brzuska w rn.zhp.pl - wtedy postaram się zdjąć Wam ciężar z serc.

Czuwaj!

Darek Brzuska
drużynowy 254WDH Matecznik im. Janka Bytnara "Rudego"
przewodniczący Komisji Prawnej RN ZHP