Odp: [Czuwaj] proszę, napiszcie że to chory sen... (dłuugie)

Robert Borzecki zielony_beret w wp.pl
Czw, 24 Lut 2011, 12:57:42 CET

Opłata będzie pokrywana ze składek drużyn, a co w przypadku gdy kadra
drużyn jest skupiona w kręgu instruktorskim a druzyny w szczepie. Kto
zapłaci za krąg albo za szczep?
hm. Robert Borzecki
***

--