Re: [Czuwaj] proszę, napiszcie że to chory sen... (dłuugie)

Agnieszka Rytel agnieszkarytel w op.pl
Czw, 24 Lut 2011, 13:21:03 CET

Co z drużynami wędrowniczymi i tymi które mają zgodnie z instrukcją w
wyjątkowych przypadkach obniżony stan do 12 osób?
To moje pytania!

Sam pomysł jak najbardziej ma moje poparcie.
Agnieszka