Re: Odp: [Czuwaj] proszę, napiszcie że to chory sen... = ?UTF-8?Q?(d=C5=82uugie?=)

Piotr Kołodziejczyk piotr w kolodziejczyk.waw.pl
Czw, 24 Lut 2011, 14:44:50 CET

Pomysł mi się podoba, jednak zastanowiłbym się, czy przy okazji tej
opłaty nie warto się zastanowić bardziej konkretnie, co mam
zapewnione, gdy już to opłacę.  To trochę od drugiej strony podejście,
ale może w dzisiejszych czasach słuszne.
Czy ta certyfikacja oznacza, że będę miał wszystkie rozliczenia z
głowy, czy nadal jakieś koszty pośrednie, czy mam zapewnione szkolenie
np. 1/rok. Czy organizacja zapewni mi dostęp do wsparcia w jakiś
dziedzinach? Może niektóre konkretne korzyśći też warto wpisać w tą
uchwałę...

admiral